اخرین سنو که دکتر میفرسته چند هفته اس؟

۶ پاسخ

بچه ها من چهل هفته شدم ماما زنگ زد گفت بیا که تورو بفرستم بیمارستان اونایی که مثل منن برن معاینه دارم

من ۳۴هفته رفتم گفت دیگه لازم نداری
مگه شما بازم میرید؟

۳۲هفته سونوی وزن اگ سز هستی اخریشه

طبیعی یا سزارین ؟

۳۶ تا ۳۸ هفته

برا من ۳۷هفته نوشته

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۹ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۴ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد