سلام خانما شما چند هفتگی رفتین معاینه ی لگنی؟؟

۷ پاسخ

37هفته از دکترم پرسیدم

۳۷ هفته و چند روز میشه رفت؟؟

سی و هشت هفته و یک روز معاینه شدم

سی هشت هفته که سزارینم شدم

دکتر گیج من رفتم معاینه نکرد بهش گفتم گفت نیازی نیس موقعی ک بستری شدم ۲ روز کامل آمپول فشار زدن مردم فقط
بعد ۲ روز فهمیدن لگنم تنگه بردن سزارین

سی و هفت هفتت باید تموم شه

من ۳۸

سوال های مرتبط

مامان جوجو (لیانا) مامان جوجو (لیانا) ۴ ماهگی
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی