۹ پاسخ

نیکا😍

آویناقشنگتره

نیکا قشنگ تره مهم اینه اسم همیشه قشنگی خودشو داشته باشه و معنی درستی داشته باشه و خوش آوا هم باشه وگرنه جدید و قدیم نداره اخه اسم های الانم بیست سال دیگه قدیمی میشن و تکراری

نیکا 😍

نیکا خوبه

هردوش قشنگه🩷

آوینا جدیدتره

نیکا چندین سال بوده حتما اوینا 🥰

نیکا

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکان 🥰 مامان آقا نیکان 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد