به بچه یکسالو یه ماه میشه پاستیل و ژله داد

۱۳ پاسخ

من ژله براش درست میکنم خیلی دوست داره😍🥹

من که ژله خیلی دادم بهش .دوسندارم پاستوریزه بار بیارم زیاددحساس باشیم انفاقا تند تند مریض میشن

پاستیل ک اصلا نده.. ولی من ژله میدم چون دستش شکسته بود گفتم زود بگیره

ژله ی بار دادم ولی پاستیل نه

پاستیل نده اصلا ی جا دیدم نوشته بود باعث چسبندگی روده میش

پاستيل رو دلش ميمونه نده اصلا ولي ژله باز بهتره

میخوره

پاستیل چطوری بخوره

چرا باید داد ؟؟؟ دلیلش چیه

من میدم

ژله یکی دوباردرست کرده بودم دادم ولی پاستیل نه

من بعضی وقتا ژله میدم ولی پاستیل بیرونی اصلااا و خونگی درست میکنم

من گاهی ژله که خودم درست میکنم میدم خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا💛💛 مامان جوجه طلا💛💛 ۱۶ ماهگی
مامان نويان👶🏻💙 مامان نويان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی