۲ پاسخ

والا خواهر کلا تو این ماها .اگه هر درد ی داشتی طبیعیه .به غیراز درد پریودی که بگیره ول کنه .

قرص فاموتیدین بخور ببین بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وششم بارداری