نینی های شما هم شبا شیطون میشن؟

۹ پاسخ

اره خیلییی مخصوصا از ساعت 10شب تا 3صبح شیفت شبه بچم🥹

آره خیلی

من دقیقا ۱۲ ب بعد شیفتش شروع میشه

یجا پاش تو معدمه یجا تو پهلومه حس مکنم الانه بزام😐😐😂

اره خیلی😂😍

اوف نگووووو دو سه شبه چنان ضربه هایی میزنه که نصف شب نمیدونم چیکا کنم ،گریم میگیره

عزیزم برنامه میلی رو داری

نه خیلی
آرومه پسرم🥲

اره😍

سوال های مرتبط