خانما دمای بدن بچم 36.5هست تب دارع یعنی؟

۲ پاسخ

36.5کجاش تبه آخه😐😐

نه از ۳۷ ونیم تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان 💕الای جان💕 مامان 💕الای جان💕 ۴ ماهگی
مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی