۷ پاسخ

۵۷۰۰ بود

اها خوبه وزنش هم خوبه منم قد پسرم50

خدا همه نینی ها رو در پناه خودش قرار بده .امروز واکسن زد خیلی گریه کرد بچم .دلم سوخت برا جیغ زدناش .

تولد۳۲۰۰دو ماهگی با لباس ۶۲۰۰ ک دکتر گفت شش کیلو حسابش کرد

من تولد ۴و ۳۰۰
دو ماهگی ۶ و ۱۰۰

۲۸۰۰بود

موقع تولدش چقد بود

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی