سلام خانما جفت قدامی طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم قدامیم عزیزم تنها بدیش اینه حرکات بچه رو دیر حس میکنی🥲

اره ماله منم قدامی فقط بدی ای که داره تکون خوردن بچه رو دیر میفهمی من از امروز صبح تازه فهمیدم که کجا می‌ره کجا نمیره 😅😅😅ووی ننه چه حسه خوبیه

آره منم قدامیه

اره من دوتا بارداریم قدامی بود

اره مال من قدامي هست

منم قدامی ام عزیزم نترس طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان آقا مهراد🩵 مامان آقا مهراد🩵 ۱ ماهگی
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته چهلم بارداری
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری