۳ پاسخ

من هنوز حس نمیکنم اصلاا

سلام
برای منم اینطوری شد رفتم پیش ماما گفت ۱۷ هفته زوده که بخای حرکاتش منظم باشه
بعد دو روز دوباره حرکتش حس کردم

توی این هفته ها طبیعیه کاملا

سوال های مرتبط

مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی