۸ پاسخ

از۳۲هفته به بعد

من از ۳۱هفته گفت دیگه دوهفته یبار برم

من رفتم ۳۰ هفته برام سونو ۳۲ هفته نوشت گفت دوهفته دیگه بیا

من دیروز رفتم گف اول دی بیا
میگه هرهفته برو بهداشت

از ۸ ماهگی دوهفته یکبار
از ۹ ماهگی هر هفنه

ب من ک فعلا چیزی نگف ..

از ۳۰ هفته ب من گفتن

ازهمین ۳۳به بعد

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد