۹ پاسخ

من پارسال 3تومن خریدم

من ۱/۶۰۰ گرفتم سال پیش از این مدل اشک ها

۳۸۰۰

۲۷۰۰ به بالا

من پارسال خریدم ۳تومن

بزن برنامه ترب

بستگی به مدل و حجمش داره از هفصد تومن هست تا ده میلیون به بالا

من یدونه خریدم ۸۹۰ زیاد بزرگ نیس

من گرفتم ۳تومن

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی