خانوما نی نی من بدنیا اومد ۱۴۰۴/۹/۳🥹

۷ پاسخ

قلب بچه هم هعی... ساعت هفت گفتن باید بریم سزارین شکممو شیو کردن دکتر گفت آمادش کنید برا اتاق عمل یهو حس زور زدن گرفتم دردمم شدید شده بود شدید تر شد ماما گف مگه حس زور داری؟؟گفتم آرع معاینه کرد دید هفت سانت شدم گفت عالیه فقط زور بزن و نفس بگیر ....ساعت نه و بیس دقیقه جوجه من اومد

مبارکه عزیزم 💙💙.

قدمش مبارک عزیزم.الهی خوش قدم باشه ❤️😍

مبارکه عزیزم
چند هفته زایمان کردی

سلام عزیزم بسلامتی
حالت خوبه؟
طبیعی بودی یا سزارین؟ کدوم بیمارستان بودی؟ از تجربیاتت بگو😁

مبارک باشه چشمتون روشن
خوش قدم باشه

مبارک باشه عزیزم 🌹 ان شاالله قدمش پر از شادی و خیر و برکت باشه براتون

سوال های مرتبط

مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ ۱۰ ماهگی
مامان کیان و رها💝 مامان کیان و رها💝 ۴ ماهگی
مامان گل پسر🩵👶🏻 مامان گل پسر🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان پارسا🤴 مامان پارسا🤴 ۹ ماهگی