۵ پاسخ

حالا فرض کن نوک سیمت درد میکن بعد پسرتم عادت داشته باش بمال تا بخواب میخای روانی بشی دیگ

منم همینطور🥲

وای مال من همش ترک خورده😓

من دیشب اینطوری بودم صبوری کن خواهر 🥲

هیچ راه کاری نداره متاسفانههه

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد