مامانا نوک سینم درد میکنه یکیش چیکار کنم 🥺🥺

۸ پاسخ

مال من هی خارش میده

برای من چند وقتیه درد نمیکنه برعکس شماها☹️طبیعیه؟

چرب کن سوتین نپوش

مال من ازاول درد می‌کنه شدیده دکترم گفت واسه غدد شیری

واس منم همینه

اره دیگه تو بارداری میگن طبیعی هس نوک سینه درد کنه

من وقتی درد میکنه چرب میکنم با روغن زیتون بهتر میشه شما هم امتحان کن

طبیعی هس مال من هردوتاش درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری