خانما از کجا بفهمم بچم سرماخورده یا ن

۴ پاسخ

بعضی نشونه هاش میتونه اینا باشه( براساس تجربه و پسر خودم میگم):
۱.بینیش کیپ باشه ، خوب نتونه نفس بکشه
۲.تب داشته باشه
۳.شیر خوب نخوره
۴.بیقرار باشه
۵.خوب نخوابه، هی بپره از خواب
برا من بیشتر مورد اول پیش اومده

تب اینا داشته باشه خوب شیر نخوره گریه بیقراری بدون دلیل

بی حالی بی اشتهایی

آبریزش بینی تب.خس خس سینه سرفه

سوال های مرتبط

مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی
مامان پناه💚 مامان پناه💚 ۱۷ ماهگی
مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی