۳ پاسخ

عادیه منم مردم و زنده شدم تو این ماه الان دو سه روز دردش بگم بهتر شده

دیگه عادیع

طبیعی هست به خاطر اینه که رحمت داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری