۴ پاسخ

من پوره کردم میریزم فرنی

من پودر میکنم همینجوری میدم میخوره دوس داره
فرنی اینا اصلن نمیخوره قبلن میریختم تو فرنی

فکر میکنم مغزیجات از ۸ ماه مجازه

پودر پسته تو اوتمیل بریز براش یا با ماست ولی تست حساسیت باید بگیری

سوال های مرتبط

مامان پسرمممم🐣 مامان پسرمممم🐣 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۷ ماهگی