دیروز بتا دادم ۱۵۰۰ بود بنظرتون برای شیش هفته این عدد خوبه؟

۷ پاسخ

عدد بتا ربطی ب هفته نداره

سلام عزیزم شما با لاپاراسکوپی باردارشدی؟منم شرایطم مثل شماست

عزیزم شما قبل ازمایش تسن نذاشته بودی ؟؟چندروز تاخیر داشتی ک ازمای شدادی

عدد ب بتا ربطی نداره اصلا خودتو درگیر نکن.ان شاء الله سالمع.بمون۸-۹ هفته شدی برو سونو

آره خوبه
افزایش بتا توی ۴۸ تا ۷۲ ساعت مهمتره تا عدد بتا

آره عزیزم عالیه . قبل از هشت هفته سونو نرو . بهت فقط استرس وارد میشه چون چیزی دیده نمیشه و لازم نیست سونو

سلام عزیز روند رشدش مهمتره تا عددش
اره عدد خوبیه

سوال های مرتبط

مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ام بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری