زر زده خواهر من ۷۴۰ بود
الان ۶ ماهشه سالمم هس الحمدلله
جوش نزن بعد ۴۸ ساعت آزمایش تو تکرار کن
برای من ۱۰۰۰بود والا همه چیز هم نرماله
چرته بابا چیه استرس الکی میگیری
واقعا از همتون ممنونم ب کل ناامید شده بودم🥲دیگه من غلط کنم از گوگل چیزی سرچ کنم
بتات عالیه چندروز تاخیری
برای من 18 هزار بود
ربطی نداره
خیلی به گوگل اهمییت نده فقط استرس میگیری
انشالله که سالم باشه
برا منم ۱۵۰۰ بود خارج رحمی نیست
من سر دخترم بتام هفت هزارو هفتصدو خورده ای شد
ربطی نداره عزیزم
فقططططط گوگل چیزی سرچ نکن
گوگل و دکترا بزیاشون احمق شدن جدیدا😒
منم بخاطر حرف دکترم ک گفته مشکوک انقد استرس کشیدم البته هنوزم استرس دارم ولی نباید استرس میداد بهم هنوز سونو نرفتم ببینم تشکیل شده یا نه😭😒😒😒
ن ربطی نداره خوبه بتا باید اینجوری باشه
ديوونه من تو هفته ۴
۷۵۰ بود نترس
وقتی بتات انقد بالاس یعنی هفته بارداریت بالا هست
ربطی ب خارج از رحم بودن نداره
غلط کرده اینترنت 😒
عدد بالا ۲۰۰۰ هم من دیدم و سالم بوده
بعدش این عدد به زمان لقاح ربط داره هر چقدر زودتر لقاح شده باشه عدد بالا تر هست تازه بارداری های دوقلو و چند قلو هم عدد های بالای دارن
خارج رحمی علائم های مثل درد و لکه بینی و عدد بتا یا زیاد یه باره میره بالا یا مثلا کند کند رشد میکنه و اون دوبرابری رو نداره تازه اونم باید سونو مشخص کنه نه نت🤦🏻♀️
عدد بتا از ۲ شروع میشه تا ب نهایت خودش توی هفته ۱۲ برسه یعنی همه این عددا واسه همه هست این چ حرفاییه
عزیزم گوگل ی سردرد ساده رو اخرش به سرطان ختم میکنه
۱۵۰۰ که خوبه چرا با گوگل اینا به خودت استرس میاری استرس خودش سمه
من هفته ی شما ۲۶ هزار بودم و متوجه شدم خارج رحمی هستم.برای اطمینان فقط سونو واژینال انجام بدید
برا منم دعا کن
منم مثل تو بودم بتات خیلی هم خوبه دو هفته ی دیگ برو سونو صدا قلبشو بشنوی استرس الکی هم نگیر
عزیزم 1500که خوبه استرس نداشته انشالله دوهفته دیگه برو سنو قلب
اتفاقا خیلی هم بتات عالیه،، اینترنت چرت میگه،، تو اینترنت نگرد
۱۵۰۰ که بالاس ، چرا خارج رحمی باشه !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.