۹ پاسخ

باید حتما بری دکتر سونو بشی بفهمی چیه اینجوری نمیشه نظری داد

ن بابا مال من بتام بالا بود تو رحم

نه‌ اتفاقا کم و نامنظم میره بالا تو سونو هم چیری دیده نمیشه

معلوم نمیکنه میتونی سونو شی و یا ۴۸ ساعت بعد از اولین بتات بتای مجدد بدی به اندازه بالا رفته باشه داخل رحمیخ

خداکنم بچم باشههه

بتا همش بالا پایین میشه تو خارج رحمی من تجربه داشتم بتای اولم ۴۰۰بود بتای دومم ۹۰۰بتای سومم ۷۰۰بتای چهارمم ۱۲۰۰بتای پنجمم ۱۰۰۰بتای ششمم ۱۳۰۰بتای هفتمم ۳۲۰۰ بعدم عمل شدم

با سونو میتونی متوجه شی خارج هست یا نه نگران نباش

نه بابا

اتفاقا میگن عدد کم میره بالا

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری