دوستان شما هم چیزای ترش دوس دارین یا فقط من اینجورم

۱۳ پاسخ

من عاشق شیرینی جاتم

منم موعدم ۲۲ مهر بوده بهت درخاست دادم قبول کن

منم فقط ترش و الوچه

ترش و شور😋

من فقط ترش و شور دوست دارم شیرینی دلمو میزنه

عزیزم رفتی برای تشکل قلب یا م

احتمالا نی نی پسر باشه

منننن یعنی خیلییی میخورما

وای اره دیشب الوچه ترش خوردم

من نه فقط شیرینی

😵‍💫😵‍💫😵‍💫

من دوست دارم سرکه خالی بخورم

من تا دوهفته پیش دوس داشتم ولی الان ندارم دیگه

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هایلین🐣 مامان هایلین🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری