مصرف گل محمدی ونعناع دربارداری ضرردارد؟

۵ پاسخ

نه من هرروز تو جاییم هست اتفاقی نیفتاده برام

سلام گل‌محمدی عادت اوره بهتره مصرف نکنی ولی نعناع فکر نکنم من به خاطر معده ام درست میکردم میخورم در هیچ چیزی نباید زیاده روی بشه

هرچی به اندازش مصرف کنی مشکلی نداره

گل محمدی خوبه

بله عزیزم هیچ دمنوشی مجاز نیست

سوال های مرتبط

مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۴ ماهگی
مامان 🩵هدیه ی خدا🩵 مامان 🩵هدیه ی خدا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی