۳ پاسخ

اره ب سختی حل میشه

هر ۳۰ سی سی یک پیمونه شیر خشک باید بریزی و تکون بدی حل بشه

این برای رفلاکس هس شیرخشک های ای ار غلیظ هستن به سختی حل میشن

سوال های مرتبط

مامان آیه خانوم مامان آیه خانوم ۱۶ ماهگی