مامانای هم هفته من،شما هم معده درد دارین؟؟

۱۰ پاسخ

من هفته سیم بارداریم هستم از درد معده وسوزش معده دارم عذاب میکشم

خیلییییی زیاد😐

نگوووووو خواهر معد درد خرررررر است سوزش معده خررررتر☹️😩

ارهههه مخصوصا شبااا..خداکنه یکم پرخوری کرده باشم دیگه هیچی🥲

از ۴ ماهگی درگیرم

این هفته من خیلی داغونم چرا؟؟؟بعضی وقتا کمر میخواد بشکنه ،زیر دلمم درد میگیره🥺🥺🥺

منم هم سوزش دارم هم درد..بدننم درد گرفته

منم هم چیکار کنیم خب ای خدااااااا

بی نهایت

من سوزش سر معده اذیتم میکنه🥺

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی