بچها این جواب آزمایش قندم هس چطوره؟؟

تصویر
۴ پاسخ

دو ساعت بعد از صبحانه کمی بالاست.فقط کربوهیدراتت رو کم کن. بقیش عالیه

قند نداری عزیزم خوبه آزمایشت

مال منم همینطور بود نشون دکترم هنوز ندادم ولی بهداشت گفت خوبه

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 ۱۲ ماهگی
مامان 💙Lyam مامان 💙Lyam هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان دلنیا مامان دلنیا ۴ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی