سلام خانمها درد لگن از کی
شروع میشه

۶ پاسخ

ان‌شاءالله ک هرچی خیر پیش بیاد ولی من بدنم فکر میکنم با طبیعی بهتر کلن از اتاق عمل میترسم

خیلی دارم اذیت میشم خیلی رو مرطب بودن خونه تمیزی کار میکنم الان دگه تازگیا اصلا دردش اروم نمیشه ان‌شاءالله زود زایمان کنم راحت بشم

اول سه ماه درد دارم پام خط افتاده کنار لگنم خطی قهوی مثل رگ

از لگن تا پاین فقط پای راستم

بنده سه ماه دارم میمیرم از درد

𐬛וࡋߺו من از اویل بارداریم تاالانم وقتی استراح میکنم بهتر میشم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۹ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی