من ۲۵ هفته ۱روزمه معده ام خیلی میسوزه

۲ پاسخ

بنظر من قرص نخور یه تیکه نون و پنیری بیسکوئیتی چیزی بخور نون خشک‌منم همینطوری ام الان البته بهتر شدم

فاموتیدین خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری