بیشتر شبیه پسره
یا دختر♥️

تصویر
۱۴ پاسخ

وا واضحه ک‌ پسره

حس اولم پسر بود هرچی خیره و دوس داری عزیزم💖

انگار پسره

👧 دختر خانم

دختر🥰

بیشتر ب دختر میخوره

۱. پیشونیش گرد نیست
۲. زاویه کمر و سرش زیاده

پسر صد درصد

دختر خانوم

شبیه دختره بیشتر ایشالا هرچی هست سالم باش و بدنیا بیاد

منم میگم دختره 💜

انگار دختره😍

حسم میگه دختر

پسره.

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان مَها❤️ مامان مَها❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌻نفس و بانی🌻 مامان 🌻نفس و بانی🌻 هفته بیست‌ونهم بارداری