خانوما من یکم احساس سنگینی و سفتی زیر شکمم دارم طبیعیه؟

۴ پاسخ

سلام بله

آره طبیعیه. من بیشتر ضعف میکنم و وقتی هم میخورم سنگین میشم اصلا حس خوبی نیست

طبیعی

منم دارم زیر شکمم سفت شده خودمم خیلی سنگین شدم انگار

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیلدا و فندق🌰 مامان هیلدا و فندق🌰 هفته سیزدهم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری