مامانا واکسن۶ماهگی چطوره سخته ؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

نه بهتر از ۴ ماهگیه

به نظرم بچه با بچه فرق ميكنه براي من مثلا دو ماهگي خيلي سبك بود ولي براي من مثلا٦ ماه خيلي سنگين بود

نه سخت نیست زیاد بچه تب و اینا نمیکنه ولی بعدش نق نقو میشه و ممکنه بی اشتها و بی خوابدبشه

نه اصلاااا

س .قبل اینکه ببری استامینوفن بهش بده. من دو روز پیش پسرم واکسن زدن اصلا اذیت نکرد و تب هم خیلی نکرد

نه عزیزم من ساعت یازده زدم ساعت نه تا دو شب تب خفیف داشت بعدش تمام

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۵ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱ سالگی
مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی