۱۴ پاسخ

واسه دیار خیلی راحت بود مثل قبلیا بود من سر ۴ اذیت شدم ولی ۶ راحت بود باز برای هر بچه ای متفاوته گلم. ایشالا که به راحتی واکسنش رو بزنه و اذیت نشه☺️

خبلی راحت بود

من دیروز زدم واقعا بده دخترم هنوز تب داره فقط گریه و بی قراری دیروزم فقط استفراغ کرد

خیلی راحت و سبک بود برای ما
تنها مشکل این بود که این بچه حرکت می‌کرد چهاردست و پا میرفت انگار اذیت میشد جای واکسنش
منم استامینوفن میزدم دور جای واکسن

واسه کارن راحت ترین واکسن بود

من امروز زدم تا عصر تب نکرد عصر تب کرد و بیقراری و هرچی پاراکید دادم استفراغ کرد تو خواب هی جیغ میزنه گریه میکنه

بستگی به بچه داره،پسر من خداروشکر تا الان هربار واکسن زد سبک بود،دیروز ۶ماهگی زد دیشب یکم بیحال بود ولی تب نکرد،امروزم دیگه اوکی بود

برا دختر من خیلی سبک بود حتی از قبلی ها بهتر

واسه من مثل بقیه بود یکم تبش تا روز بعد بالا پایین می‌شد ولی خب خیلی فرق نداشت

ببینید برای هر بچه ای متفاوت هست برای پسر من نسبت به ۲ ماهگی و چهار ماهگی بهتره بود

عزیزم بستگی ب نی نی داره پسر من چیزی نفهمید فقط کمی پاهاش جای واکسن سفت بود ک خوب شد

خیلی ساده بود راحت بود
من چهارماهگیش داغوون شدم

آره خیلی سخته تا چهار روز پسرم تب میکرد و استفراغ

اوکی بود همه چی فقط تا یه هفته پای راست دخترم سفت شده بود که حوله گرم میکردم میذاشتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🍓🍓 مامان توت فرنگی ها🍓🍓 ۱۶ ماهگی