صبح واکسن پسرم رو زدیم خوب بود تا غروب که چند بار خیلی زیاد بالا آورد و تب کرد بردم دکتر براش آمپول ضد تهوع زد تا دو روز تب کرد الان هم بعد یک هفته هنوز حالت لج و بی قراری داره🤦♀️
دیروز بچم زد سر ساعت استامینوفن دادم خیلی گریه کرد.هنوز پای چپشو بالا نمیاره.تا صب بالاسرش تبشو چک کردم داغ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.