تجربتون از واکسن۶ماهگی بگید؟

۲ پاسخ

صبح واکسن پسرم رو زدیم خوب بود تا غروب که چند بار خیلی زیاد بالا آورد و تب کرد بردم دکتر براش آمپول ضد تهوع زد تا دو روز تب کرد الان هم بعد یک هفته هنوز حالت لج و بی قراری داره🤦‍♀️

دیروز بچم زد سر ساعت استامینوفن دادم خیلی گریه کرد.هنوز پای چپشو بالا نمیاره.تا صب بالاسرش تبشو چک کردم داغ بود

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۵ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱ سالگی
مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد