صبح واکسن۶ماهگی 🥲

۸ پاسخ

من صبح میخوام برم بزنم

وای من سوم باید بزنم
ب راحتی رد کنه نخود فرنگیت❤️

من زدم خیلیییی سبک بود خداروشکر
۲ و۴ ماهگی بیچاااره شدم بچم ۲۴ ساعت کامل تب داشت

دختر من تا س روز تب داشت یکم سخت بود

واکسن سنگینیه،پسر منم امروز صبح زد،مدام دارم پاشویه اش میکنم

منم دیروز صبح واکسن زد، از دیشبه نخوابیدم پسرم همش تب داشت
2و 6ماهگی سخت بود

منم امروز بردم زدم دوتای قبلی خیلی خوب بود ولی سر این تب کرد تازه تبش اومد پایین خوابید . پاراکید رو هم وزنش باید بدیم یا دوبرابر هر کی یه چیز میگه

انشاالله اذیت نشید🥲
پسرم خیلی اذیت داره میشه یرعکس دوتای قبلی

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۵ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱ سالگی
مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه رئیس🧚‍♀️ مامان بچه رئیس🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان گل پسرمامان💙 مامان گل پسرمامان💙 ۱۱ ماهگی