من صبح میخوام برم بزنم
وای من سوم باید بزنم
ب راحتی رد کنه نخود فرنگیت❤️
من زدم خیلیییی سبک بود خداروشکر
۲ و۴ ماهگی بیچاااره شدم بچم ۲۴ ساعت کامل تب داشت
دختر من تا س روز تب داشت یکم سخت بود
واکسن سنگینیه،پسر منم امروز صبح زد،مدام دارم پاشویه اش میکنم
منم دیروز صبح واکسن زد، از دیشبه نخوابیدم پسرم همش تب داشت
2و 6ماهگی سخت بود
منم امروز بردم زدم دوتای قبلی خیلی خوب بود ولی سر این تب کرد تازه تبش اومد پایین خوابید . پاراکید رو هم وزنش باید بدیم یا دوبرابر هر کی یه چیز میگه
انشاالله اذیت نشید🥲
پسرم خیلی اذیت داره میشه یرعکس دوتای قبلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.