من ک نداشتم ولی فک کنم سخته بالاخره ، بدن ناتوان ، و سختی های بچه
من دختر بزرگم ۴ساله ونیمه دختر دومیم ۲وسال ۳ ماهشه پسرمم ۸ماهشه خیلی سختمه کمکی هم ندارم
من ک ندارم ولی پاره ای
من پسرام تفاوت سنی شون یکسال و یک ماه بود خیلییییی سختتتتتت گذشت هنوزم میگذره ولی عم عادت میکنی هم خدا صبر بهت میده ولی الان برای دخترم ک بعد ۱۰سال اوردم خیلیی خسته تر و بی حوصله تر میشم
بله من شیر ب شیر بودن بچهام
تفاوت سنیشون ۱سال و دوماه هست
ب معنی واقعی کلمه پاره شدم
خیلی سخته خیلی... مخصوصا اوایلش ولی هر چی بزرگتر میشن راحتتر میشه. همبازی هم میشن. دختر من هنوز کوچیکه اضطراب جداییش با وجود پسرم داغونم کرده. فکر کن تا من پسرمو ببرم دستشویی و بیام این طفلی یه نفس جیغ و گریه...😓 ولی اطرافم دیدم. کوچیکه به ۲-۳سال برسه خیلی اوضاع فرق میکنه
من کل بارداریم افسردگی داشتم، شاغل بودم و بارداریم با یه پسر کوچیک و شیطون خیلی سخت گذشت
الانم خیلی سخته ولی دیگه یه جورایی عادت کردم
منننن. اولش ب جنون میرسی ولی چون چاره ایی نداری عادی میشه برات
توبههههههههههه😶😶🥸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.