من هنوزم نشدم بخاطر شیر دهی
من تا بچه هام شیر میدم پریود نمیشم
دوسال
من پریود نشدم و کلا بی بی. چکام همیشه منفی حتی اگه مثبت باشه 🤣🤣🥴😭
دیگه نمیدونم گذاشتم یه ۱ماه بشه ببینم ویار پیدا میکنم یانه
من از وقتی زایمان کردم پریود نشدم
خب اگه شیر خودتون میدین طبیعیه خیلیا پریود نمیشن
من ۲ماه نشدم😵💫😵💫😵💫
دیروز بیبی چک زدم منفی بود ولی بازم میترسم میگم نکنه خراب بوده نکنه نشون نداده ....😥
وااااای منم استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.