۸ پاسخ

من هنوزم نشدم بخاطر شیر دهی

من تا بچه هام شیر میدم پریود نمیشم
دوسال

من پریود نشدم و کلا بی بی. چکام همیشه منفی حتی اگه مثبت باشه 🤣🤣🥴😭
دیگه نمیدونم گذاشتم یه ۱ماه بشه ببینم ویار پیدا میکنم یانه

من از وقتی زایمان کردم پریود نشدم

خب اگه شیر خودتون میدین طبیعیه خیلیا پریود نمیشن

من ۲ماه نشدم😵‍💫😵‍💫😵‍💫

دیروز بیبی چک زدم منفی بود ولی بازم میترسم میگم نکنه خراب بوده نکنه نشون نداده ....😥

وااااای منم استرس دارم

سوال های مرتبط