۱۰ پاسخ

دختر من میخوره
خیلی دوس داره

من نمیدم چون خیلی شیرینه و به نظرم تا یکسال باید این چیزارو مراعات کرد

نمیدم خیلی شیرینه همینجوریش غذا نمیخوره اونم بده شایذ بدتر بشه ذائقش

من درحدچندتاقاشق کوچیک میدم بخاطردردلثه هاش

خیلیییییی قندداره من نمیدم

در حد لیس بهش میدم

خودت میوه پوره کن شیر بریز روش یخ بزنه توی قالب بستنی بریز

من ندادم حقيقت بهش تا الان. ولي ديدم يه سريا ميدن. من فعلا چيزي كه شيريني مصنوعي داشته باشه رو معرفي نكردم بهش. و تا دو سالگيش هم قصد ندارم معرفي كنم اگه بتونم و همت كنم

من دادم چن بار خیلیم دوست داره مشکلیم نداشته

من در حد یکی دو قاشق میدم بخوره اونم چون خودم دارم میخورم همش گریه میکنه که بهش بدم

سوال های مرتبط