۵ پاسخ

نه واسه دختر من خیلی سبک بود
حتی پاراکید هم ندادم بهش
ولی چهارماهگی وحشتناک بود
دوماهگی هم قابل تحمل

سبکتره

خیلی سبک بود برا دخترم

خیلی سبک

همشون شبیه همه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۵ ماهگی
مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی