خانما از کی میتونم ب پسرم دوغ بدم؟

۱۰ پاسخ

من ک دوغی ک ترش و خیلی شور نباشه از هفت هشت ناهگی دادم اما کم

از 12 ماهگی ببعد عزیزم

منم میدم ولی زیاد نه

من دو روز بود بسه یکسالش بهش دادم حالا دوغ میبینه گریه میکنه حساسیت به پروتیین گاوی داره

میتونی بدی الانم

چه دوغی؟دوغ های اماده بیرونی خیلی نمک دارن نده.ماست بده بهش.یا خودت ماستو یکم آب دوغ درست کن

بدون نمک.با ماست خودت درست کن. یکمم شوید بهش بزن.

من تاحالا ندادم از بعد یه سالگی میدم

من که میدم

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۲۷۰۰ مادر❤️
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان ملینا مامان ملینا ۱ سالگی
مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی
مامان علی 😍 مامان علی 😍 ۱۲ ماهگی