ازخانمای سرکلاژ کسی هست قرص ایزوپرین۱۰بخوره

۷ پاسخ

خانمای سرکلاژکه استراحت میکنن شماهم بدنتان درد میکنه من اونقداستراحت کردم همه جام دردمیکنه

توچراسرکلاژ شدی

من روزی دو تا میخورم از 18 هفته که سرکلاژ شدم بهم داده
هفته ای یکی آمپول دارم و شبی ی شیاف هم دارم

آره هم شیاف ، هم آمپول میزنم
قرص رو هر ۸ساعت میخورم
آمپول هفته ای یک عدد ولی شیاف رو زیاد نمیزارم چون میگن روی جنین پسر تاثیر می‌زاره

اره من میخورم هر ۱۲ ساعت یدونه

من سرکلاژ نکردم ولی از ما ۵ دارم ایزوپرین میخورم

من تو بارداری قبلیم میخورم

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو رضا🫶🩷 مامان جوجو رضا🫶🩷 هفته سی‌وششم بارداری