مامانا کسی هست سرکلاژ شده باشه ؟

۵ پاسخ

من سرکلاژ هستم و دکترم گفت از ۲۵ هفته تا ۳۵ باید استراحت مطلق باشی، میخوابی بالشت زیر باسنت بزاری که بچه پایین نیاد، دستشویی در حد سه دقیقه مجازی بری و زود برگردی... گفت وگرنه بچت میاد بیرون
برار بچه اولم هم همینطور بودم با استراحت باز هم ۳۵ هفته به دنیا اومد

منم نسبی هستم سرکلاژم

در حد مراعات کردن پله اینا وگرنه کارامو خودم میکنم

من چی شده

من چطور

سوال های مرتبط

مامان مانی۳۰ماه.ملودی مامان مانی۳۰ماه.ملودی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زهرا کوچولو ♥️ مامان زهرا کوچولو ♥️ ۱ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وهفتم بارداری