شما هم تو این هفته ترشحاتتون بیشتر شده ؟

۵ پاسخ

من ک چند وقت دارم
حتی عفونتم خوب شد بازم دارم

عزیزم ترشح تا آخر بارداری هست حالا یا کم یا زیاد نگران نباش، منم دارم وقتی خارش سوزش بوی بد نداره استرس نگیر

بعضی وقتا ،. اونم نه خیلی زیاد

آره شاید به‌دکترت بگو ببین چی میگه چون شما سرگلاژ هم هستی

بعضی وقت ها ترشحات از عفونت هس من از اول بار داری نداشتم الانم ندارم طبیعی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی