خانوما آزمایش گلوکز و کی باید بدیم هفته چند

۱۰ پاسخ

من26هفته رفتم

من ۲۴ انجام دادم

تا ۲۷ هفته وقت داری

دکتر من گفت۲۸ هفته

من ۲۳ دادم

بین ۲۴ تا ۲۸ هفته
پزشک من گفتن ۲۴ هفته و من ۲۴ هفته و دو روز رفتم .

27 هفته

من ۲۵ هفته دادم

24هفته باید بری

۲۴ تا ۲۸ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد