از کی میتونم به پسرم نان بدم بخوره

۷ پاسخ

بده دستش مراقبش باش

فعلا زوده منم نمیدم.باید بدون سبوس هم بدیم.نکنه حساسیت داشته باشن

من چندبار دادم میجویید میخورد دوس داشت ولی مواظب بودم ک ته حقش نپره

بده بهش نون لواش بده ک خیس بخوره تو دهنش بخوره

من دیروز دادم فکر نمیکردم بی دندون بتونه نون و بخوره فورا از دهنش در آوردم خیلی مراقب باش

نان میدم من تنوری بربری از ۵ ماهگی میزارم دستش

الان میچسبه به سقف دهنش

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان آرن👶🏻🍋 مامان آرن👶🏻🍋 ۱۴ ماهگی
مامان علی و آرین💙💙 مامان علی و آرین💙💙 ۱ سالگی