خانمای هم هفته شماهم تپش قلب دارید؟؟

۸ پاسخ

ارع.

منم اوایل خیلی تپش قلب داشتم

اره من ۳ ماه اول داشتم خیلی میترسیدم

باسه اوایل بارداری طبیعیه

بله عزیزم منم تپش قلب دارم

منم دارم عزیزم

منم تو بارداريم خيلي تپش قلب داشتم

عزیزم گهگاهی ولی من اوایل خیلیییی داشتم فک میکردم استرسه ولی تپش قلب بود طبیعیه چون قلب داره خون رسانی میکنه بیشتر خون پمپاژ میکنه

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری