خانما بچهای شماهم سرفه میکنن از چیه؟ خطرناکه؟

۱ پاسخ

اره سرفه میکنه نمیدونم سرما خورده چیه خیلی میترسم فردا واکسن دو ماهگی داره میگم خدایی نکرده سرما نخورده باشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۷ ماهگی
مامان یاسمن میکائیل مامان یاسمن میکائیل ۱۳ ماهگی