خانما شمام دماغتون کیپ میشه همش؟🤧

۱۶ پاسخ

آره خیلی رو عصابمه

منم اره

اره خیلی

منم اره

اره هنش

منم وقتی میخوام بخوابم دماغم کیپه از روزی فهمیدم باردارم

دقیقا وقتی میخان بخوابم

آره خیلییییی

منم همینجوریم

دقیقا همین الان بینیم کیپ هستش

منم متم الان اینجوریم نمیتونم بخوابم

طبیعیه

آره من از اول پاییز همینم صبح ها دهنم چوب خشکه فقط اب میخورم

منم شبا نمیتونم بخوابم کیپه

من از اول بارداری روانی شدم از دستش

اره اره😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی