۷ پاسخ

اره یا فین میکنم یا میکشم بالا
توش زخم شده انقدر انگولک کردم

وای منم اینجوریم خیلی بده 🤦‍♀️

ب طرز اعصاب خورد کن و زیاد

اره بد جور

آره از ۱۲ هفته فک کنم همینجورم

من یکم اره از اول نمیتونستم نفس بکشم الان بتر شده سرما هم خوردم دیگ خفه میشم

وای اره خیلی 😂همش‌فین‌فینم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان كوچيلي🩷🐣 مامان كوچيلي🩷🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری