۴ پاسخ

من فقط پساری دارم استراحت مطلقم

پساری چ فرقی باسرکلاژ داره؟

طول سر وسکسم کم خیلی

نه من هم سرکلاژم هم پساری استراحت مطلق نیستم

سوال های مرتبط