خانمای سرکلاژی استراحت مطلقین؟

۹ پاسخ

من مطلقم فقط برا دسشویی پا میشم

من از زباد دراز کشیدن لگن و پاهام بشدت درد میکنه برا شما هم همینه؟؟

من‌مطلق‌ بودم الان ازاد شدم

من مطلقم

وقت داشته باشم استراحت میکنم

منم مطلقم ☹️

من مطلقم اما خب به روزای فقط آشپزی می‌کنم
مامانم پیشمه

نه والا.بعضی وقتاهم کارم یکم زیاد میشه.واقعا استرس دارم

مطلق مطلق نه اما کار خاصی هم نمیکنم در حد رفع نیاز خودم

سوال های مرتبط